woensdag 24 april 2013

EEN GEWEVEN KAART........

 
 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Een hartelijk welkom aan Diana, wat leuk dat je volger geworden bent, hoop dat je wat inspiratie op kunt vinden op mijn blog.  Op het blog van Cards&Scrap zag ik enkele weken geleden een workshop van een geweven kaart. Dit leek mij wel leuk om ook eens uit te proberen en ben er mee aan de gang gegaan. Je vind de workshop HIER.  Er zit ook een borduurmotief op verwerkt, deze heb ik in zijn geheel geborduurd met kraaltjes. Deze geweven kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:





* Fadengrafik---Borduurkaart met glitter.
* Hobbyjournaal---Borduurpatroon Christien.
* WLVC---#1 Alles mag.





Voor deze geweven kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock Anjerwit en Zalmrose.
* DP Vintage bloc Action.
* Glitterpapier.
* 3 D plaatje Studio Light uitdrukvel.
* Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0026.
* MFD 013 nellie Snellen(voor label).
* Stencil Doble Dies 417109 Boekenvoordeel.
* Bloemetjes uit voorraad o.a Engeland.
* Kraaltjes uit voorraad.
* Borduurpatoon made by Christien.
* Borduurgaren Sulky Güttermann Metallic gemelleerd.
* Glitterlijm op grote bloem.


26 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje Bea, leuke techniek ook gebruikt.
    bedankt voor het meedoen bij wlvc. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Bea, erg mooi met de geweven achtergrond.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bea,

    Dank je voor je welkom!
    Wat een prachtige kaart is dit zeg, mooi dat borduren met de kraaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een PRACHTIGE weefkaart is dit Bea en die bloementoef is GEWELDIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    ja die tutorial heb ik ook gezien maar nog niets mee gedaan maar jou kaart is geweldig mooi gelukt!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend Bea!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh hij is prachtig Bea,toppie hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig....mooi kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow schitterend Bea, wat gaaf gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart geworden Bea! Super leuk met dat geweven ruitje.
    Fijne avond en lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart schitterend gemaakt Bea, héél apart, mooi geborduurd, ik vind de kleuren prachtig, ooo wat een héle mooi kaart is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Bea, dit ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Bea wat heb je dit supermooi gemaakt, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bea wat een beauty van een kaart,het geweven gedeelte voor de kaart geeft een erg stijlvolle kaart.De kaart van binnen is ook schitterend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Bea, wat heb je er een schitterende kaart van gemaakt en wat een werk! Supermooi gedaan. Leuk dat je weer meedoet bij de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Bea en heel leuk deze techniek. Leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC en succes. Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaart bea en schitterend het ontwerp.
    leuk dat je mee doet met onze 1e challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke techniek heb je gebruikt, het resultaat is prachtig.
    gezellig dat je meedoet aan de WLVC en veel succes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Bea, leuk dat je meedoet aan de challenge
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi hoor Bea, en wat een werk lijkt me dit, het weven. Ik heb me er nog steeds niet door laten verleiden om het te doen. Maar ik vind het wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh mooie kaart Bea. ik van het weekend aan de freubel voor deze challenge. Succes!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een werk moet dit kaartje maken zijn geweest, maar het resultaat mag er zeker zijn! Leuk dat je borduren en weven gecombineerd hebt tot zo'n mooi resultaat!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende vintagekaart met leuke details.
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bea, wat een prachtige kaart. Zal vast wel veel werk geweest zijn, maar het resultaat is schitterend. Compliment verdiend hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen