dinsdag 21 mei 2024

SKETSCHKAART VOOR......



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful SketchesMet het gekregen digistempeltje van TPS is het dit kaartje geworden. Heb hiervoor licht blauw papier en DP van Jenine's Mindful Art 02 Warm Cosy genomen. De randjes bewerkt met distressinkt vintage photo. Het stempelttje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Dit kaartje afgewerkt met enkele diamond painting steentjes, bloem, blaadjes en Stickles Glitz ranger.

TPS The fairy and the flower

Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langs komen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. wat een lieve farie op je mooie kaart Bea.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje en mooie sketch daarvoor.
    Leuke fairy en mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met het mooie papier en de leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card! This image and coloring is so sweet! Thanks for joining us at Di's Digital Challenge! - DT Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met deze leuke sketch en een schattige digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen