woensdag 8 mei 2024

JARIG.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Onlangs ben ik in de prijzen gevallen bij Penny'spapercraftchallenge en mocht ik gastdesignerzijn. Met een gekregen digistempeltje van ADU heb ik de volgende creatie/kaart gemaakt, naar aanleiding van een you tube filmpje bij #Mutsencluppie. Voor deze creatie/kaart nam ik wit cardstock en roze PP Shades of Pink(SL). Met stencils van DDBD en distreesinkt oxyde worn lipstick en cracked pistachio heb ik deze creatie/kaart bewerkt. Het digistempeltje is ingekleurd met copic markers. Deze creatie/kaart afgewerkt met bloem/blaadjes van Mintay en parels uit mijn voorraad. 


Deze creatie/kaart doet mee bij:



Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.



2 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart Bea........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model is dit! Mooie papiertjes en een lief stempeltje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen