maandag 13 mei 2024

KAART MET LABELS VOOR.........



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Vandaag plaats ik deze creatie welke gemaakt is voor mijn broer die jarig was. Deze creatie is gemaakt naar een voorbeeld bij #Mutsencluppie. Zij laten leuke voorbeelden zien n.a.v een live of een filmpje. Voor deze creatie koos ik kraft cardstock en DP van Craft O'Clock Lady when you read(CC-C62-LWR10+07+11)flowers and more. De randen bewerkt met distressinkt vintage photo. Met behulp van DDBD stencil cijfers zijn de cijfers 7 en 2 er uit gehaald en op een label verwerkt. Het papier voor de cijfers kwam van papier van SL shades of green(SL-ES-UPP 156). Verder nog verschillende ponsen van Vaessen gebruikt en tekststansen.


Deze creatie doet mee bij:


Fijn dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.


2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart met dit prachtige papier Bea, heb het ook gekocht............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful creations!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen