maandag 1 mei 2023

BLOEMENKAART.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Er begint weer een nieuwe maand en dus ook weer een nieuwechallenge bij        Cheerful Sketches. Eén van onze sponsoren is Jan's digis en met een digi van hen genaamd Rustic Flowers heb ik mijn kaart gemaakt. Hiervoor nam ik geel cardstock en DP Papermania vintages notes(oudje). De randjes bewerkt met distressinkt wild Honey. Het digistempeltje ingekleurd met de NUVO alcohol en copic markers. Deze kaart afgewerkt met enkele diamondpainting steentjes en een klei vlindertje. De tekst op het labeltje hoorde bij het digistempeltje.

                        Bea     Jan'sdigistamp     Rustic Flower

Dit kaartje doet mee bij:
Leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog, het is fijn om een berichtje te mogen lezen.



6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in deze mooie tinten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice make - but we want to see Tag-Card + Butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi.
    Het kleuren van deze leuke digi ging je goed af!
    Ik had er iets meer moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch , de digi is heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in mooie, op elkaar afgestemde kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So glad you're joining us in this Star Stampz Challenge. All the best!
    --- DT Gina Ang ---
    Star Stampz Challenge #45 - Anything Goes

    BeantwoordenVerwijderen