donderdag 11 mei 2023

MANNEN/SCHUIFKAART......



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van dit blog. De kaart die ik vandaag wil plaatsen heb ik al een tijdje klaar. Deze gemaakt n.a.v een you tube filmpje(17-4)en een een live#33 bij @Mutsencluppie. Deze gemaakt voor mijn broer die gisteren zijn verjaardag vierde. Deze kaart gemaakt met kraft cardstock en DP Coole Dudes paper bloc en een slimline stencil van Studio Light. Randjes beinkt met distressinkt vintage photo. Deze kaart afgewerkt met knoopjes, touw, radertjes van DDBD, labeltjes en een tekst proficiat met letterstans  Joy Crafts. 


Deze mannenkaart doet mee bij:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


4 opmerkingen:

  1. Super mooi Bea !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave en stoere kaart heb je voor je broer gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous card, thanks for sharing it with us at Morgan's ArtWorld Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen