vrijdag 21 april 2023

HERINNERINGSKAARTJE VOOR......



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers aan mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herrinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches. Deze keer met een digistempeltje van onze sponsor Chung Chou Kuik, genaamd Scarlet Lips. Op crême cardstock heb ik DP geplakt van Anna Marie Prima Marketing(al een oudje). De randjes bewerkt met distressinkt cracked pistache. Op een stans van Nellie Snellen mijn digi gestempeld en ingekleurd met de NUVO alcohol markers en spectrum noir markers light green blend en bright pink blend.

                       Bea   Chung Chou Kuik    Scarlet Lips

Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Het dp is vrij druk en toch past het allemaal bij elkaar.
    De digi is mooi ingekleurd vind ik, de pastel kleurtjes van haar haar zijn mooi bij de opvallende kleur vd bloemen in het haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met het kleurrijke designpapier. Mooi hoe je de digi hebt ingekleurd ! Alles past perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met het kleurrijke papier en de digi heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. เว็บตรง pg สล็อต เว็บไซต์ตรงที่คุณสามารถไว้ใจได้ ด้วยการจัดการงานด้านเกมการเดิมพันมามาก pg slot พร้อมการบริการจากบุคลากรที่มีประสบการณ์มาโดยตรงด้วยเหตุว่าคุณเป็นคนสำคัญ

    BeantwoordenVerwijderen