vrijdag 14 april 2023

KAART VOOR.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. We zijn al weer halverwege de maand april dus tijd om mijn kaartje te plaatsen die ik als DTer voor Cheerful Sketches heb gemaakt. Met en leuk digistempeltje van één van onze sponsoren All Dressed Up, Kitty Hearts, is deze kaart ontstaan. Hiervoor heb ik groen cardstock en DP Spring paperbloc genomen. Het stempeltje is ingekleurd met mijn Nuvo alcohol markers. Dit kaartje afgewerkt met distresinkt voor de randje en enkele sticker bloemetjes.

                                                  Bea
                                             Kitty Hearts
                                           AllDressed Up

Dit kaartje doet mee bij:
Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Mooi Bea en lekkere frisse kleurtjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, de dromerige digi.
    Mooi kaartje heb je als voorbeeld gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de schattige digi en de leuke papiertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een hele leuke lieve kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful thank you for joining us at the Le Ann's World 101 Challenge
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and love the layers!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle
    https//scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen