zondag 1 juli 2018

MIJN KAART VOOR.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Er start al weer een nieuwe maand en dus ook een nieuwe challenge op het blog van Cheerful Sketches. We hebben weer leuke sponsoren en met een digi stempeltje van één van hen, Lemon Shortbread, heb ik deze kaart gemaakt. Weer een mooie sketch, dus hoop ik mooie inzendingen te mogen bewonderen. Deze challenge loopt tot 29 juli. Voor deze kaart heb ik oranje carstock genomen en DP van een Botanical paper bloc. Het digi stempeltje heb ik ingekleud met de NUVO alcohol markers. de randjes zijn weer bewerkt met distresser en didtresinkt dried marigold. De stans is van PM (10048), de randstans Border Dies Dielicious en vlinderstans van Crealies. Dit kaartje afgewerkt met parelstreng(Zeeman), bloem met splitpen en blaadjes.


Dit kaartje doet mee bij:
** Creativemomentschallenge
** Createandmake challenge
** Ally'sAngels challenge
** Stempelsonnenchallenge
** stamps&fun=CREATIVITY challenge

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi Bea.
    lekker vrolijk papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch Bea, ik vind je kaartje heel erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty image, papers and colours, a great interpretation of your chosen sketch.
    Thank you for playing along at Creative Moments
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine tolle Karte.
    Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaartje weer Bea.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine wunderschöne Karte mit ganz niedlichen Motiv.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    LG Heidi

    BeantwoordenVerwijderen