maandag 23 juli 2018

GEBORDUURD BABYKAARTJE.....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Ook zo'n last van de warmte? Zit nu op mijn hobbykamer met de airco aan en zo is het hier nog wel uit te houden. Vandaag plaats ik een babykaartje die ik al klaar had liggen. Op blauw en wit cardstock heb ik zacht blauw cardstock geplakt. Op dit zacht blauwe cardstock heb ik een borduurpatroon geprikt van Chrissie uit HJ 108. Het borduurgaren is van Yarn. De randjes zijn bewerkt met distress inkt salty ocean en een billenpons. Op een stans van MD heb ik een stempeltje afgedrukt van Joy Crafts(6410/0333) en ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De tekststempel is ook van Joy(6410/0362). Het babykaartje afgewerkt met een billenpons, strikje, enkele parels en een figuurschaartje(labeltjes).


Dit babykaartje doet mee bij:
** Creativmoments challenge
** Ally's Angels challenge
** Unicorn challenge
** LeAnn'sWorld challenge

Wat leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


5 opmerkingen:

  1. This is gorgeous,such a lovely design and image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Bea !
    Ik ben op het werk en hier is het HEET !!!! Geen airco niks, ik heb het raam hier nog groot open staan en nu is er nog een zachte bries maar straks staat de zon hier vol op, ik hoop dat het wat frisser wordt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en schattig kaartje met een leuk stempeltje, ik heb ook airco op mijn hobbykamer, maar dat ding maakt zo'n herrie, ik zit nu buiten in de schaduw,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just love all the detail
    Thank you for joining Creative Moments
    Hugs from Africa

    BeantwoordenVerwijderen