vrijdag 27 juli 2018

BORDUURKAARTJE.......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog, vandaag heb ik nog een borduurkaartje om te laten zien. Op paars papier heb ik DP uit een papierblokje van Boekenvoordeel geplakt. Wit cardstock bewerkt met disress inkt sweet lilac en daaruit een ronde kaart gestanst. Hierop met een borduurpatroon van Sjaak van Went(HJ128) en borduurgaren vanYarn het borduurpatroon geborduurd. He digistempeltje is van Lacy Sunshine en ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Voor de vorm van de kaart heb ik een DDBD stencil(470.713.100) gebruikt. De kleine bloemetjes heb ik met een Joy stans(6002/0774) gemaakt. Voor de afwerking heb ik NUVO Crystal drops gloss sweet lilac genomen.



Dit kaartje doet mee bij:
** Stempelsonnenchallenge
** Craftysentimentsdesignchallenge
** HobbyVisionchallenge
** Hetsteelsteekjesborduurkaartenchallengeblog
** stamps&fun=CREATIVITY challenge
** Unicornchallenge

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. This is just gorgeous,fabulous image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en prachtig borduurwerk! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!
    Mooi geborduurd, alles past mooi bij elkaar.
    Ook de vorm vind ik Super.
    Bedankt voor je deelname bij Steelsteekje Challenge 2.
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Stichelei und ein tolles Motiv. Ich freue mich riesig über deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    Liebe Grüße und viel Glück
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely colors and designs. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das ist ein klasse Werk geworden und Du hast es ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne

    Liebe Grüße
    Deine Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen