vrijdag 17 juli 2015

PROFICIAT...






Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Wat hebben we toch prachtig weer, ik geniet er wel van maar voor mij hoeft het ook niet warmer te worden. Gisteren hebben we nog een mooi fietstocht gemaakt door het Twentse land. Ook is het heerlijk vertoeven in onze tuin en in de partytent die we er hebben staan, maar als het mij te warm wordt ga ik naar mijn hobbykamertje waar ik een ventilator heb staan en zo dus nog lekker wat kan knutselen. Het knutselen staat momenteel wel op een lager pitje vanwege de warmte, toch heb ik nog een borduurkaartje in elkaar geknutseld voor de challenge bij Onsborduurkaartenblog. Het thema was een borduurkaart met bloemen er op te maken. Voor deze borduurkaart heb ik grijs, z.groen en wit cardstock gekozen. Verder heb ik een borduurpatroon van Sjaak van Went, borduurgaren van Joy(Chrissie), 3D plaatje Precious Marieke, distress inkt, pareltjes en een stickervel gebruikt. Het 3D plaatje heb ik nog bewerkt met Sintex Quilosa lak.
 Wat leuk dat je even aanwipte,
het is altijd leuk op een reactie
te mogen lezen.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Bea
    Ik ben blij dat je ondanks de warmte een een tikkie terug, zo,n schitterende kaart hebt gemaakt.
    Het was veel werk dat zie ik, maar je hebt prachtig geborduurd, mijn complimenten hoor.
    gezellig dat je meedoet bij Ons borduurkaartenblog, sank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    vandaag was het bij ons weer erg warm, té warm voor mij, ik heb ook een koele hobbykamer..net als jij.
    Je geborduurde kaartje is prachtig..mooi patroon en zachte kleurtjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig borduurwerk zeg. Heerlijk om dat buiten te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige borduurkaart Bea, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne Karte, liebe Bea. Die Fadengrafik ist total schön!!!

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Bea.
    en zo mooi weer geborduurd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bea
    je hebt ondanks de warmte er wel een bijzondere kaart gemaakt prachtig geborduurd en mooie kleuren en ja net als ikke met de warmte rustig relaxen :-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Erg mooi patroon en schitterende kleurstelling. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hou Bea wat een prachtige kaart. Heel erg mooi dit patroon in die mooie zachte kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwww Bea je kaart is zoooo mooi geborduurd. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen