zaterdag 18 juli 2015

FUN KAARTJE....


Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Vandaag is het hier wat bewolkt en zijn de voorspellingen dat het niet zo warm zal worden dus maar even op mijn hobbykamertje bezig en nog een kaartje plaatsen.  Heb nog weer een leuk kaartje kunnen maken. Was bezig om voor MarianneDesignKreaDivas iets te maken en ging daarbij op zoek naar een stempeltje of 3D plaatje. Bij al mijn 3D plaatjes kwam ik ook deze koe(Party FUN) tegen die ik al heel lang heb. Het kwam mooi van pas bij de kleuren van het papier wat ik gebruikt heb.




 Met dit kaartje doe ik mee bij:

*) MDKD---Alles geht.
*) Noor&Zo---Sketch
*) Petal-lu---Alles mag.








Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock.
* DP Pretty Paper Bloc belle Fleur PK9105 MD.
* 3D plaatje Party FUN 0002 MD.
* Bloemen en blaadjes mal MD.
* Distress inkt tumbled glass.
* Glitter lint, pearls.
*  Sintex Quilosa lak.

                                    Wat leuk dat je eventjes langs kwam,
                                       het doet me veel plezier om een
                                             reactie te mogen lezen.

13 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een mooie sketch. super gedaan en inderdaad ook hier is het naargeestig weer en ik zit ook lekker in mijn hobbykamertje te knutselen. Veel plezier vandaag, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig FUN-kaartje Bea, top !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schattig plaatje gebruikt, mooie kleurtje, prachtige strik en bloementoef,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er geweldig uit in deze zachte kleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi lief kaartje, Bea!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is dit Bea, mooi heb je de sketch verwerkt, het plaatje staat er zo lief bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieffie Bea! Mooie sketch en schattig schaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bea,
    wat en prachtig kaartje in de mooie zachte pastelkleurtjes ook heb ik genoten van je andere creaties die ik al gemist had
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig, mooi met die zachte kleurtjes. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje in mooie kleurtjes...schattig. Dankjewel voor je deelname bij Petal Lu, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card so adorable!Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen