dinsdag 28 juli 2015

JIJ BENT SPECIAAL...


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers van mijn blog. Wat is er hier een regen gevallen de laatste paar dagen, door het slechte weer wat meer tijd gehad om wat te knutselen, lekker op mijn hobbykamertje en de regen horen tikkelen op het dakraam. Zo ontstond dan ook deze creatie. Ik heb het gemaakt voor de challenge bij DDBD, een stencil van DDBD met een sketch.



Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Wit cardstock.
*  Papicolor cardstock roze.
* DP Fruit Garden Tilda Panduro.
* Plaatje Reprint design Klippark Summer    Children KP0034.
* Crealies CLSETB04(vlinder).
* Labeltje Boekenvoordeel.
* Tekst op labeltje heb ik gekregen.
* Pearls, lint, bloemetjes.

Bedankt dat je even langs wipte,
                               vind het leuk om een reactie te kunnen lezen.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Bea
    De regen heeft je geinspireerd zie ik wel, je hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooie DDBD mal en een prachtig plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    wat een mooie kaart, het plaatje is prachtig en leuk hoe je het crispylint hebt gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met een mooi nostalgisch plaatje en een prachtige strik en strook van heel mooi lint!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Speciaal...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk en vrolijk met die lekkere felle roze kleur, heel erg leuk!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen