woensdag 30 oktober 2013

POMPOEN CREATIE.......

 
Hallo blogsters, volgers en kijkers op mijn blog. Hartelijk welkom Rosina op mijn blog. Fijn dat je mijn volger geworden bent, misschien doe je er nog wat inspiratie op.  Met het herfstweer van afgelopen dagen heerlijk aan de knutsel geweest. Onlangs stond er op het blog van Just a Note een mooie pompoen, waarvan je het ontwerp kon vinden op http://scrapkraom.nl. Heb het ontwerp gekopieerd en ben er mee aan de slag gegaan. Het eerst model landde in de prullenbak, maar ben opnieuw begonnen en vind dat wat ik nu in elkaar gefreubeld heb er wel aardig uitzien, nu nog afwachten wat de reactie er op zal zijn. Deze creatie wil ik mee laten doen aan de challenges bij DML,  YMAM en KIC waar het thema  herfst is..........

Voor deze creatie heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock abrikoos no 24.
* DP Patronen karton Action.
* Magnolia stempel Tilda turning the leaves.
* Copic markers.
* Creatable label LR 0154 MD.
* Distress Ink walnut stain en dried marigold.
* Bakers Twine Cteative Expressions.
*Splitpen Scrapped Unlimited.
* Lint/kant.
* Herfstblaadjes.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,
    Wat een prachtige pompoen, heel mooi gemaakt, leuk het bijpassende label, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh hoe leuk is dit, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een schattige en kleurrijke pompoen, ziet er stralend uit en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en zo mooooi gemaakt,schitterende herfstkleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bea wat creatief erg leuk heb je dat gemaakt,hij is goed gelukt.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super leuk gedaan ziet er mooi uit Bea.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is die pompoen, heb je daar ook wat ingedaan als vulling? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé Bea, mooie pompoen heb je gemaakt. Hij is goed gelukt. Die ik op mijn blog heb staan was ook mijn eerste exemplaar, maar omdat ik mee wilde doen aan de challenge van cards en scrap had ik geen tijd meer om h'm over nieuw te maken. Ik was nog niet helemaal tevreden. Maar hij was wel leuk om te maken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heellll mooi Bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit supermooi gemaakt Bea, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Bea.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC

    Gr. Anita
    Designteam KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige pompoen! Dank je voor het meedoen bij YMAM!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit toch weer een mooie creatie, echt een schatje en heel gaaf je pompoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woww Bea dit is een prachtige pompoen, zo ontzettend mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi gemaakt mama. Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend herfststuk! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee, met die pompoen en wat een werk!! Echt heel mooi.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Dutch Magnolia Lovers Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen