donderdag 10 oktober 2013

HALLOWEENKAART........

 
Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik mocht lezen op mijn kaarten/creaties, daar geniet ik echt van. Dan nu weer naar mijn kaart die ik vandaag op mijn blog wil plaatsen. Het is een kaart voor Halloween, wat ik niet zo makkelijk vind om te freubelen. Het ontwerp van de kaart staat in HJ 103, deze heb ik op mijn eigen manier bewerkt. Het spinnenweb, de spin en de vleermuis heb ik zelf gefreubeld. De kleine pompoenen en de paddenstoelen komen van een knipvel van Eline Pellinkhof en is al een heel oud knipvel.


Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:

*) Mybestiesnorge---Gebruik Dies.
*) Mybestiesaussiechallenge---Halloween.
*) Dutchstampchickieschallenge blog---Alles mag/geen kerst.
*) Stempelträume---Alles geht mit Bestie.
*) DCZ---Halloween.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock cerise.
* DP Stella&Rose---MY Minds Eye.
* Bestie Sherri Baldy Nellies Pumpkin.
* Copic markers.
* MFD Nellie Snellen---no 034.
* Creatable LR 0242 MD(binnenkant).
* Distress Ink dried marigold.
* Borduurgaren Güttermann Sulky.
* Blauwe acrylbloemetjes.
* Herfstblaadjes.
* Spinnenweb, spin, vleermuis heb ik zelf gefreubeld.

24 opmerkingen:

  1. Prima geslaagd, je Halloween kaart, mooi ingekleurd en leuk de zelfgemaakte enge beestjes op je kaart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Bea, je kaart is super gaaf , wat heb je die weer prachtig gemaakt6.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart , met prachtige kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi bea
    Zelf ben ik niet van de halloween maar deze kaart vind ik heel bijzonder mooi en kleurig
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind je kaart helemaal geweldig,prachtige details heb je in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sluit me bij Corry aan. Maar misschien maak ik er nog wel een hooer. In het pakket wat ik won vorige week zaten ook stickers en mijn dochter vond het eigenlijk wel leuk.... En aangezien ze elf november jarig is..... ( op Sint Maarten) maak ik denk ik wat voor haar. :) groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf halloween kaartje Bea, heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is gorgeous!
    Pretty colours and lovely details:)
    Thanks for joining us at My Besties Norge
    Hugs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bea...Wat een mooi halloween kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende haloweenkaart heb je gemaakt Bea, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bea,, veel op te zien en heel kleurrijk, super kaartje. Mooi gemaakt. gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart Bea, zo heerlijk kleurrijk en natuurlijk weer prachtig afgewerkt en gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje Bea zo mooie kleuren gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Bea, your Halloween card is gorgeous! I love your die cuts and Embellishments! Thank you for joining the Aussie My-Besties Challenge! Hugs Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bea

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt echt Halloween.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Bea

    Wat een kleurige kaart kaart heb je gemaakt. Erg leuk.
    Bedankt voor je deelname bij stempel träume.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wat gaaf weer je kaartje, wat heb je dit mooi gemaakt en gekleurd, helemaal Toppie!. Super leuke vrolijke haloween kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart hoo Bea, lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Bea ,
    du hast eine wunderschöne Halloweenkarte gebastelt
    vielen Dank für deine Teilnahme bei den Stempelträumen

    glg anne2411

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij dsc

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Bea,

    deine Halloweenkarte ist wirklich wunderschön.

    Danke für deine Teilnahme an der Challenge von Stempelträume
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje Bea!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van DSCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooi kaart!
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen