vrijdag 18 oktober 2013

FEESTKAART.........

 
Hallo allemaal, wat een leuke reacties heb ik mogen lezen op mijn kaarten/creaties. Allen heel erg bedankt hiervoor. Zag ook dat ik er weer een nieuwe volgster bij gekregen heb, welkom Natasja, wat fijn dat je mijn blog ontdekt hebt, hoop dat je er misschien een ideetje of wat inspiratie op kunt vinden. De kaart die ik er op wilde zetten lag al een poosje half klaar, was eigenlijk voor een andere challenge, maar voldeed niet aan de eisen van die challenge en heb de kaart maar weggelegd en kwam deze nu weer tegen tussen mijn freubelspulletjes, heb deze kaart dan nu maar verder in elkaar geknutseld. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:
                          
                                  *) Simply Magnolia---Bloemen/kant.
                                  *) Scrapbookstampsociaty---Veel laagjes.
                                  *) YMAM---Alles mag+magnolia stempel.
                                  *) DML---Favoriete kleuren/kant.

Voor deze creatie heb ik gebruikt:

* Bazzill Basic Paper roze en groen.
* DP Vintage blokje Action.
* Magnolia stempel Tilda met ballon.
* Copic markers.
* DP Vintage blokje Action.
* Docrafts Xcut die XCU503149.
* Spelbinders Nestabillitie S4-190.
* Creatable LR 0154 label MD.
* Lin&Lene stencil 1201/0006.
* Joy stencil 6002/0156.
* Pearls en splitpen Scrap Unlimited.
* Meeldraden en tekststempel Kars.
* Distress Ink picked raspberry.
* Lint/bloemetjes kant/gaas.
* Glitterlijm/ Gesso op bloem.
* Sketch M. Jacobsen.

18 opmerkingen:

  1. Very pretty card, thanks for joining us at Simply Magnolia for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Bea wat een schattig kaartje in mooie kleuren.Schitterende combinatie heb je er van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, leuke digi, mooie kleurtjes, leuk het stukje gaas, weer erg mooi gefreubeld, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vrolijke feestkaart, daar wordt je op slag blij van.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    wat een lieve kaart en zo leuk door de frisse kleurencombi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart en wat een leuke kleurencombinatie
    Ook leuke freubelfrutsels gebruikt.
    Fijn weekend liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje en inderdaad heel feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Bea hele mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vrolijke en mooie kaart Bea.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en mooie verjaardagskaart Bea, er valt veel moois op te zien. Zelf ben ik niet zo van het groen maar zoals jij het hier gecombineerd hebt met dat roze is het toch wel mooi. Ik vind het leuk gedaan dat je Tilda zo op dat wondgaas geplaatst hebt, geeft een heel grappig effect vind ik,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooi en lieve verjaardagskaart Bea.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is simply adorable!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Bea.
    Leuke mallen en papier heb je gebruikt.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Dutch Magnolia Lovers challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer zo'n prachtige kaart en bovenstaande creaties vind ik ook allemaal weer zoooooooooooo mooi!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen