maandag 14 augustus 2023

KAART IN ZACHTE KLEURTJTES VOOR.......



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog, We zijn al weer halverwege de maand augustus en dus mag ik mijn kaart plaatsen voor de challenge bij Cheerful Sketches. Voor mijn bijdrage nam ik lila cardstock en DP van Vintage Roses. De randjes bewerkt met distress oxide salvage patina. Het stempeltje van onze sponsor ThePaperNestDolls AveryBathingPuppy is ingekleurd met de brushmarkers van Windsor en Newton. Deze kaart afgewerkt met enkele rhinestone parels pretty in pink en bloemetjes ook uit Vintage Roses.

        

Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de leuke sketch en het schattige stempeltje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lief kaartje Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card and a wonderful interpretation of the sketch. Thank you so much for joining in on our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen