maandag 21 augustus 2023

HERINNERINGSKAART VOOR.....

 

                                                       

Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik  mijn herinneringskaartje die ik gefreubeld heb voor de lopende challenge biCheerful Sketches. Op wit cardstock heb ik DP geplakt van een papierblok van ME. De randjes zijn bewerkt met distressinkt forest moss en canded apple. Het digistempeltje is ingekleurd met de copics en NUVO alcohol markers. Dit kaartje afgewerkt met enkele stones van Do Crafts en stickels goud.


Bedankt voor het langskomen, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

3 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje zo bij elkaar.
    Het klopt allemaal, qua kleur enzo.
    Ik vind de sketch ook zo leuk, alhoewel het wel wat bewerkelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je alle papiertjes mooi gecombineerd, het is een hele mooie kaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen