dinsdag 29 augustus 2023

EEN KERSTEASELKAART VOOR.....


Hallo blogsters/bloggers en bezoekers van mijn blog. Bij #Mutsencluppie was er op 21 augustus een leuk you tube filmpje van een easel kaart, deze heb ik gemaakt met bruin cardstock en DP van Maja Design It's Christmas time. De randjes zijn weer bewerkt met distressinkt vintage photo. De plaatjes die ik gebruikt heb komen uit een boekje met allemaal kerstplaatjes(weet niet meer van wie). Tekst stempeltje is van MD.


Dit kersteaselkaartje doet mee bij:



Bedankt voor het langskomen op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.



4 opmerkingen:

  1. wat een mooie kerstkaart Bea gaaf model

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bijzondere kaart, die gaat indruk maken! Het model is mooi aangekleed met mooi papier en mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is an amazing Bea! Thanks for sharing with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, soms zie ik niet als jij iets nieuws geplaatst hebt, dus deze heb ik gemist. Ik vind het mooi en speciaal model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen