vrijdag 22 september 2017

VINTAGE KERSTKAART.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Voor de facebookchallenge bij DDBD hadden ze als thema weer een mooie sketch,  welke je mocht maken met het stencil 470.713.310. Daar dus mee aan de gang gegaan. Op kraft cardstock van Bazzill het stencil gelegd, nagetrokken en uitgeknipt. Op DP Vintage The Colors of Christmas  ook het stencil gelegd en de gedeelten die nodig waren ook nagetrokken en uitgeknipt. De randjes met distrss inkt brushed corduroy bewerkt en de randjes van het kraft papier met gesso. Het pyramide plaatje komt uit een klein boekje, mijn pyramide no 14 Studio Light. Het plaatje heb ik gelakt. Op de sketch ook nog een reep ribbelkarton met wit lint geplakt. De stansen zijn van MD(dennenboom) en Joy(onder 3D plaatje).De tekst stempel is van MD(CS0979). Verder nog 3D Schnee aus der Tube(VIVA), Tekststans NS,zilveren strikje en stickles zilver gebruikt.


Deze creatie doet mee bij:
** DDBD facebookchallenge
** Kerst/Christmas facebook challenge
** Noor Design UK challenge

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie romantische kerstkaart, mooi het roze en een leuk model. Ook je vorige twee kerstkaartjes zijn mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Bea,
    Leuk drieluik is het geworden,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie kaart geworden Bea, de kleuren zijn ook prachtig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen