maandag 25 september 2017

PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN.......



Halllo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers van mijn blog. Voor de facebookchallenge van Be Challenged mochten we aan de slag met een prachtig patroon. Bij het uittekenen van de kerstboom ging er de 1e en 2e keer iets mis maar de 3e keer is het gelukt. Op rood bazzill basics paper heb ik DP Christmas Story no3 van Craft and You design geplakt. Op de achterkant van dit DP heb ik de maten van de kerstboom gezet, gerild en uitgesneden. Het DP was al mooi bedrukt, dus er verder niet veel opgefreubeld. De hoekjes zijn een stans van Joy(9100/0302). Hierop enkele pareltjes en een stickersterretje. De tekststans is van Precious Marieke en hiervoor heb ik een tekst van een stickervel gebruikt. Om de kaart heen een gouden randje, ook van een stickervel, gemaakt.


Deze creatie doet mee bij:
** Be Challenged Facebookchallenge

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuk model en het papier is er prachtig voor zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met het mooie model, ik ben er niet aan begonnen,knap dat het jou gelukt is.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen