maandag 18 september 2017

CADEAUTJE VOOR EEN JARIGE....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Onlangs op een blog een versierd jampotje zien staan, vond dit wel een leuk idee om dit ook eens te gaan maken voor onze jarige schoonzus. Vind dat het me wel aardig gelukt is voor een eerste keer. Het jampotje enkele keren bewerkt met gesso. Dit goed laten drogen en daarna met een sponsje bewerken met distress inkt(victorian velvet). Heb er ook nog een stans(NS) opgeplakt waar ik eerst een rondje heb uit gesneden en een hartje van Cheery Lynn, dit ook bewerkt met gesso en distres inkt. De bloemen zijn gemaakt met een stans van MD, ik heb bloemistenlint op dubbelzijdig aslan geplakt en dit weer op papier en daarna dus uitgestanst. Dat heb ik ook zo met de vlinder gedaan. Bovenop het dekseltje zitten nog 2 bloemetjes uit voorraadbak en heb ik de cijfers 70 (bewerkt met distress inkt twisted citron) geplakt. Het jampotje verder afgewerkt met touw, knoopparel, straszsteentjes, bloemensierrandje en wat roze rijstekorrels.  Het labeltje bewerkt met een stencil van DDBD en de tekst is van MD. Heb er lekkere chocolade bonbons ingedaan.


Deze creatie doet mee bij:
** FamilyandFriends challenge
** Anmacreatief facebookchallenge

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Bea
    Ik vind het een plaatje geworden, daar zal je schoonzusje vast héél blij mee zijn.
    Je hebt het potje prachtig versierd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel mooi en gezellig uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea,
    Je hebt je helemaal uitgeleefd op de jampot, het is heel mooi geworden
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee Bea,zal ze wel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een jampot zo mooi te bewerken.
    En dan lekker bonbons erin, je zus kan tevreden zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, was für eine tolle Idee. Vielen Dank das Du bei unserer Challenge von FamilyandFriends teilgenommen hast.

    BeantwoordenVerwijderen