vrijdag 25 november 2016

KERSTWATERVALKAART.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers op mijn blog. Enkele weken geleden ben ik samen met mijn dochter Elise naar een workshopdag geweest bij HobbyVision in Rijssen. Een heel erg gezellige dag waar we 4 leuke ontwerpen in elkaar mochten freubelen. Onder leiding van Jenine en Karin waren we lekker bezig. Bij Scrapping4funChallenges mag ik gastdesigner zijn voor de challenge #79, deze heeft als thema Christmas/Kerst. Vond het wel leuk om deze creatie daar voor op te sturen.


Het is een easelkaart/watervalkaart geworden. Het model is een Shape Art mal van DDBD FLAG (470.713.139). Hiervoor zwart cardstock en DP van Studio Light FrozenForrest(SCRAPPFF01) gebruikt. De randjes zijn bewerkt met distress inkt van walnut stain. Een mooie stans STENCILFF16 van Studio Light, touw en de tekst KERST met een CS van de HEMA er op verwerkt.

Deze creatie doet mee bij:
** Crea Chickeys **Family and Friends
** Anreda ** SweetStampersChallenge 
** Love to Scrap ** Hobbywinkel de Egel
** Anmacreatief  ** Petal-Lu 
** ScrapPlezier



Wat gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen,graag tot een volgende keer.

16 opmerkingen:

  1. Eleuke plaatjes Bea. Dit model blijft een goeie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de challenge Bea. Je ziet de natuurelementen zo mooi verwerkt op je kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Scrapplezier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de challenge Bea. Je ziet de natuurelementen zo mooi verwerkt op je kaart!
    Bedankt voor je deelname bij Scrapplezier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fabulous christmas card Bea.
    Thanks for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bea,
    ik kan niet goed zien, hoe de kaart in elkaar zit, maar hij is heel mooi, ook de lichte kleuren vind ik leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Bea,
      ben ik nog een keer, ik zie nu wel hoe het werkt, maar is het model dan een easelcard?
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
    2. ja het model is een easelkaart, het opstaande gedeelte heb ik in een gleufje geplaatst en wordt ook en beetje tegengehouden door het strikje van touw.We kregen uitleg op de workshop hoe we het in elkaar moesten freubelen..
      groetjes Bea.

      Verwijderen
  7. Wat een geweldige uitwerking van onze challenge, de natuurlijke tinten komen zo goed naar voren!!
    Bedankt voor je deelname namens het hele team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Bea. Mooi model kaart heb je hiervoor gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname bij de Crea Chicky's.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazing card. Love it. Thanks for joining us over at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Ook het model van de kaart is top! En dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. a beautiful christmas Card
    Thanks for joining us at Sweet Stampers
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen