dinsdag 1 november 2016

GASTDESIGNERKAART VOOR MYBESTIESAUSSIE......

Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Onlangs mocht ik de challenge winnen bij Mybestiesaussie. Mocht enkele digi's uitzoeken en ook gastdesigner zijn voor de challenge van november. Het thema deze maand is Monochroom en 1 andere kleur. Mijn creatie heb ik in geel en rood gehouden. Het DP heb ik gevonden op internet. De bestie digi heet Bestie Twinkle Toe TROLLS en heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Het model van de kaart is van Precious Marieke(PM10066). De stansen LR 0435, CR 1226, CR 1293 zijn van Marianne Design. Ook de tekststempel (CS0979) is van MD, het jaargetal 2017 heb ik zelf bij opgezet. De randjes heb ik met distress inkt dried marigold bewerkt en er ook nog diamantjes van FunWorld er op geplakt.


Deze creatie doet mee bij:
*)Stempelsonne challenge *) AnMaCreatief *) Coloritcreateitshowitoff *) Create and Makes *) Petal-Lu

Gezellig dat je even langs kwam,
het is altijd reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

16 opmerkingen:

  1. Super cute card! Love all the wonderful details. Thanks for joining us over at the Color it Create it Show it Off challenge! ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    wat heb je mooi papier gebruikt, leuke digi en een heel mooi model..ik vind het gele lint ook erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje Bea....zo leuk dat mooi ingekleurde stempeltje....TOP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje. Dank je wel voor je bijdrage aan Colour it Create it Show it off.
    DT- Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem al voorbij zien komen, hij is supermooi en heel vrolijk van kleur. Mooie stamsjes heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gastDT ! Je kaartje is geweldig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klasse gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi Bea!
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt en er is zoveel te zien op je kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slovenly cArd with some great details. Thank you for sharing with us at Color It Create It Show it off.
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnen-Challenge.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Huhu BEa.. und Glückwunsch zum GD bei den Besties.
    Deine Karte ist dir super duper gelungen und zauberhaft
    DANKE für deine Teilnahme bei der Stempelsonne
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je GDT ! Er is zo veel te ontdekken op je mooie kaart! Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off. Veel succes! Gina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What an adorable card! Lots of layers! Thanks for playing with us at Color It Create It Show it off.
    Carolyn, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow what an amazing design and I adore the lush red and gold. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gemaakt Bea! Lekker vrolijke kerstkaart.
    Dank-je-Wel voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen