donderdag 24 november 2016

kERSTKAART NR.........


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Zit nog volop in de het kerstkaartjes maken. Ben ondertussen de tel kwijt hoeveel ik er al klaar heb. Vandaag plaats ik een kerstkaartje die ik met behulp van een stencil van DDBD(470.713.604) heb gemaakt. Heb voor dit kaartje donker groen carsdstock en DP glitterkarton(Action) genomen. Het plaatje is een More-Head(11052-010) Doe Maar Creatief. Deze heb ik uitgeprint op fotopapier. De stansen zijn van Precious Marieke. Ook nog SIZZIX stans van Tim Holtz gebruikt(voorkant kaart). De tekstletters heb ik met de Slice Elite gemaakt.


Dit kerstkaartje doet mee bij:
** 52weekstochristmas challenge.
** Anmacreatief.
** Crafting with Friends.

Vind het leuk als je even op mijn blog langs komt kijken,
het doet me altijd veel plezier om een brichtje te mogen lezen.

15 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart Bea.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kerstkaartje Bea...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt Bea,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kerstkaartje jammer dat we de hem niet zien als hij dicht zit?? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke model Bea! erg leuk gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Bea, prachtig papier en een mooi model.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is echt heel leuk Bea !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje! Superleuk gedaan met de DDBD mal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kerstkaart, schattig plaatje en een heel leuk model!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart met de DDD-mal/
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief plaatje op je mooie kerstkaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke, vrolijke kerstkaart en wat een schattig plaatje heb je gebruikt. Je kerstkaart op een stokje is werkelijk prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen