maandag 26 oktober 2015

SNEEUWPRET.......


Hallo blogsters/bloggers en bezoekers op mijn blog. De drukte van mijn verjaardag en het logeren is weer achter de rug , maar nu heeft een verkoudheid mij te pakken. Vanmorgen eerst maar een bezoekje aan de huisarts gebracht en bleek dat ik een lichte longontsteking heb. Een kuurtje gekregen en een tabletje voor de nacht zodat ik beter kan slapen. Maar nu naar mijn kaart die al een tijdje klaar had en vandaag wil plaatsen. Het is de sketch #16 van Noor&Zo voor de challenge van oktober. Het DP cardstock heb ik bewerkt met een clear stempel van Rayher-Vintage. Ook doet deze kaart nog mee bij Duymelot Design Team challenge---Shabbi chic or vintage.


 Verder nog gebruikt:

* Kraft cardstock.
* Zacht blauw cardstock met linnen motief.
* DP 3D stansblok WM 18.
* Stukje ribbel karton bwerkt met DDBD pasta..
* Distress inkt brushed corduroy.
* Clear stempel Rayher-Vintage.
* Clear stamp Joy--tekst.
* Pearls Déco Time.
* Stukje touw, glitterpapier.
* Bloemetjes bewerkt met distress inkt.
* Labeltje gemaakt met figuurschaartje.

                                                                             
                                                        Gezellig dat je even langs kwam,
                                                          het is reuze fijn om een 
                                                          reactie te mogen lezen.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Bea,

    Mooie winterkaart en designpapier,Bea.Leuk strikje.Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    je hebt eenprachtige vintage kaart gemaakt, heel mooi van kleur..
    Wens je van harte beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend dat je ziek bent! Hopelijk helpen de medicijnen snel...in ieder geval wens ik jou veel beterschap! Je kaart is een plaatje! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend winters kaartje Bea....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Bea.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kerstkaart, prachtig in kraft met lichtblauw. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een erg mooie winterse kerstkaart erg mooi van kleur en prachtige bloemen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie winterkaart in zachte kleuren. Zorg goed voor jezelf en van harte beterschap.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen