donderdag 15 oktober 2015

BORDUURCHALLENGE MET LINZOOS......

 


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers van mijn blog. Bij Creaine loopt al weer enkele weken een challenge. Deze maand gebruiken wij weer een borduurpatroon van Linzoos. Mocht je geen patroon hebben mag je die altijd bij Creaine aanvragen. het thema is gebruik dieren op je kaart, dit omdat 4 oktober dierendag was. Voor mijn kaartje heb ik geel en groen cardstock gebruikt. Uit oranje kleurig cardstock heb ik met behulp van een Martha Stewart pons een leuke rand gehaald. Het borduurpartoon is de P 53 van Linzoos. Het borduurgaren is van Mettler. De digi is een Bugaboo en ingekleurd met mijn copic markers. Verder nog een stickervel gebruikt en wat kant en klare bloemetjes.

 
                                           Gezellig dat je even langskwam,
                                                 het is reuze leuk om een
                                                   reactie te mogen lezen.
                                       
                   

3 opmerkingen:

  1. Hoi Bea, dit is een prachtige geborduurde kaart met mooie kleuren en het grappige afdrukje is zo prachtig ingekleurd, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als mensen nu nog niet mee gaan doen.... Het is zo'n mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een lief en mooi geborduurde kaart Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen