donderdag 15 oktober 2015

KERSTKAARTENDONDERDAG.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers op mijn blog, daar ben ik alweer, het is alweer donderdag en dan is het weer tijd om een kerstkaartje te plaatsen. Onlangs mocht ik een schittterend 3D stansblok winnen en daar heb ik de volgende kaart meegemaakt. Deze creatie doet mee bij 52weekstochristmaschallenge, bij HobbyVisionDesignTeamchallenge waar het thema winter is, bij Cards2Create met de opdracht Vintage en bij Duymelotdesignteamchallenge waar het shabbi chic of vintage mocht zijn.




Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Kraft cardstock.
* 3D stansblok Studio Light WM 18.
* Touw, pearls.
* 3D sneeuw, distress inkt walnut stain.
* Tekststempel Joy.
* 2 IJssterretjes ui Martha Stewart pons.




                                       Wat leuk dat je even langskwam,
                                       vind het reuze fijn om een reactie
                                                te mogen lezen.


15 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart! heel sfeervol. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart in deze mooie kleuren Bea....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Bea!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warme winterkaart met mooie wens. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart,Bea.Mooie kleuren.Ik heb dat blok ook :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je winters vintage kaartje Bea...prachtig hoe je alles gecombineerd hebt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie warme winterse kaart, Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Prachtige papier- en plaatjesreeks hé!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit weer een prachtig kaartje Bea !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. EEn ijzig plaatje maar ik word wel warm van je kaart!
    Lia B. (DT C2C)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart met mooie kleurencombi Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met mooie winterse kleuren een mooi plaatje en schitterende details, vooral die mooie poinsettia valt erg bij me in de smaak!! Keiiiiiii- mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een prachtige kaart Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie winterse kerstkaart. Mooi die blauwtint.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen