zondag 28 oktober 2012

GROETJES VAN.........

 
Hallo allemaal. Een hartelijk welkom aan mijn 2 nieuwe volgsters Femmie en Cynthia. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt, kijk rustig rond en wie weet doe je er ook nog eens een ideetje op. Voor een wedstrijd bij Joy !Crafts, waar je mooie prijzen kunt winnen, heb ik een mooie kaart gemaakt in blauwe tinten. De kaart moet je  opsturen naar  Joy!Crafts. Het meeste wat ik gebruikt heb voor deze kaart is van Papermania--Docrafts--Burleigh Blue, Capsule Collection. Heb dit ooit eens van mijn dochter Elise gekregen. Ben weer erg benieuwd naar je reactie, ik zal ze met veel plezier lezen.......

Voor deze creatie in het blauw heb ik het volgende gebruikt:

* Wit Cardstock met linnen motief--Boekenvoordeel.
* DP--Papermania--Capsule Collection.
* 3D plaatje Joy!crafts--Lily.
* Joy!crafts stans--6002/0134.
* Joy!crafts stans--6002/0136.
* Knoopjes en strikje--Papermania.
* Tekststempel--Marinne Design.
* Labeltje--hoekjes met billenpons.
* Sirius Multipad inktblokje--d.blauw(randjes).



19 opmerkingen:

  1. Hallo Bea,
    Hier de groetjes van mij.....en ik kom je vertellen dat ik dit een heel MOOI blauw kaartje vind.
    Die mallen van Joy zijn echt heel fijn om mee te werken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! Mooi met al dat glitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op roze maar dit blauw vind ik ook heel erg mooi.
    Een leuk kaartje geworden Bea !!

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi bea
    ja echt een gave kaart en super met die prachtige mallen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi lief kaartje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en lief kaartje, heel mooi in dat blauw.

    Fijne avond.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende blauwe kaart heb je gemaakt Bea, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer Bea! Ben zelf helemaal gek van blauw dus dit kaartje valt bij mij echt in de smaak.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje in het blauw, wat ik zo leuk vind is dat je de
    stempel met hele andere kleuren ingekleurd heb dat geeft een leuk effect.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dot van een kaart in mooi blauw.Vind het een plaatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Bea
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie afbeelding en bloem heb je gebruikt.
    Gr., Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er perfect uit Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is deze weer, Bea!! Ik heb een kleine verrassing voor je op mijn blog staan. Kom je het halen?!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, vrolijk kaartje. Beter dan het weer ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een gave kaart gemaakt!! Prachtige kleurencombo en ontwerp!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wowww Bea,Wat is dit een schitterende kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen