vrijdag 26 oktober 2012

EEN KERSTTAG.......

 
Hallo bloggers, volgers en kijkers. Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster Dinie. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt, ik hoop dat je er misschien ook nieuwe ideetjes kunt op doen. Afgelopen dagen toch nog wat tijd gevonden, tussen het vieren van mijn verjaardag en het logeren van beide kleinkinderen door, deze kersttag gemaakt. Dan nu naar de kaart die ik er vandaag op wil zetten. Het is een kerstkaart geworden in de vorm van een tag. Het voorbeeld heb ik weer gevonden in de extra uitgave van Creatief met Kaarten, Speciale kerstkaarten. Deze kersttag doet mee aan de challenge van Peppercus waar alles geht en bij de challenge van Stamptacluar Sunday Challenge  waar geen regels aan verbonden zijn. De grootte van de kaart heb ik wat aangepast en dan ziet deze kersttag er als volgt uit. Ben weer heel nieuwsgierig wat je ervan vind..........

Voor deze kersttag heb ik het volgende gebruikt:

* Groen Papicolor Cardstock.
* Anjerwit Papicolor Cardstock.
* DP--For Ever Friends(vorig jaar).
* Stempel Lizzy Poinsettia.
* Copic markers.
* MFD 030 round Lily--Nellie Snellen.
* Creatable LR 0243--hulst(Marianne Design).
* Creatable LR 0106--bloem(MD).
* Creatable LR 0241--label(MD).
* Rood, groen en wit organza lint.
* Rood en groen vilt.
* Meeldraden Kars.
* Perlenpen rood(400)en wit(101).
* Tekststempel Art Talent.

20 opmerkingen:

  1. Als nog gefeliciteerd met je verjaardag Bea, je hebt een prachtige kersttag gemaakt,mooie kleuren echt weer een plaatje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bea,

    ein wunderschönes Werk hast du da gebastelt, gefällt mir super gut.

    Vielen Dank für die Teilnahme an der Peppercus Challenge.

    Liebe Grüße!

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein tolle Werk ist Dir da gelungen.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Peppercus-Challenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea, je hebt een supertag gemaakt. Leuk ook dat vilt erop. Ik vind hem mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geweldig Bea je creaties en ik ben je 100e volger geworden!
      groetjes Femmy

      Verwijderen
  6. Schitterende tag bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kersttag Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tag Bea ik vind het papier vook zo mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fab tag, love the felt flower
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, tussen alle gezellige bezigheden door!! Maar na morgen is er weer rust in huis, hihi.
    Tot morgen!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een moore vorm voor een kaart, eens wat. Anders.
    Nog gefeliciteerd met. Je verjaardag.
    Groet jes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous - loved the traditional holiday colors! Thanks so much for joining us this week at the Stamptacular Sunday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Begrijp dat je jarig bent geweest Bea alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Wat een schitterende tag heb je gemaakt, ik vind hem prachtig geworden. En ook nog genoten van je kleinkinderen dat is toch ook heel fijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tag Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi, ik heb het blad nu ook. Mooie tag heb je ervan gemaakt! Mijn handen jeuken...
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine ganz tolle Weihnachtskarte.

    Danke für´s Mitmachen bei der PeppercusChallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erst einmal ein ganz dickes Dankeschön für Deine Teilnahme an der Peppercus Challenge!
    Die Karte ist wunderschön geworden, Kompliment!!!!

    Ganz liebe Grüße

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen