zondag 7 oktober 2012

EEN NIEUWE WONING......

 
Hallo alle bloggers, volgers en kijkers. Er is weer een kaart klaar, deze wil ik mee laten doen aan 2 challenges. Allereerst bij de challenge van EKEF, hier vragen ze n.a.v een sketch een kaart te maken met als thema een nieuwe woning. Bij het blog van Kartenallerlei hebben ze een bingokaart als challenge. Hier heb ik gekozen voor het rijtje Ribbon(kant/lint),Perlen(parels) en Charm(bedeltje). Zou het erg leuk vinden een berichtje te krijgen, zal ze met veel plezier lezen....

Voor dit kaartje heb ik het volgende gebruikt:

* Kraft Cardstock.
* DP--Sun Kiss Collection Prima Marketing.
* Afbeelding plaatje-- Painting Funn.
* Copics.
* Doily Cheery Lynn DL 108--Kiwi Spirit.
* Sirius Multipad inktblokje blauw.
* Groene knoopjes--Xenos.
* Groen organza lint.
* Charm sleutel--(hobbybeurs).
* Perlenpen goud.
* Tekst stempel--PC.

16 opmerkingen:

  1. Hallo Bea,
    Zo te zien is het feest, want de ballonnen zijn ruimschoots aanwezig ☺☺☺. Een heel MOOI kaartje en het sleutelbedeltje maakt het helemaal "AF".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Bea,
    Heb vanmorgen eens even de tijd genomen om al je schitterende kaarten te bekijken. En ik heb er enorm van genoten. Wat een prachtige creaties maak jij zeg.
    Ik beloof je dat ik vaker op bezoek kom. Want door te kijken doe ik vast weer inspiratie op voor mijn kaarten.
    Wens je nog een hele fijne zondag verder.
    Groetjes uit een zonnig Tvedestrand in Noorwegen
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bea - eine tolle Karte ist das! Mir gefällt die Idee mit den 3 Fähnchen neben dem Bild gut - werde ich mir sicherlich merken! Vielen Dank für deine Teilnahme beim KArtenallerlei,
    liebe Grüße, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bea
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt,heel feestelijk zo met de ballonnen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaart heb je gemaakt,
    heel mooi ook ingekleurd.

    Fijne dag verder,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    wat een vrolijke verhuiskaart,met een gave stempel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem schitterend gelukt Bea, een toppertje heb je ervan gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke verhuiskaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mam! Mooie schets en kleuren en een leuk details met die perlen...
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart en wat heb je een gave kleuren hiervoor gebruikt.
    Je kerstbeertje vind ik ook al zo prachtig, net als de borduurkaart. Heel mooi patroon.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Perfect gedaan weer Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is gaaf...schitterend die afbeelding. superkaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Bea.
    Super deze stempel zeg!.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card!
    Thanks for playing with us at Kartenallerlei!
    LG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen