zondag 29 juli 2012

LEKKER AAN DE WANDEL..........


Hallo bloggers, volgers en kijkers. Afgelopen dagen ben ik niet veel aan de freubel geweest. Bij dit mooie weer zijn we veel buiten geweest, hebben gefietst en gewandeld. Ook had ik nogal last van de warmte en kwam er dus niet veel van het kaartjes maken. Maar vandaag zet ik er weer 1 op die mee doet aan 2 challenges, voor de 37e challenge bij IAMC werd een vakantiekaart gevraagd en bij de 68e challenge van Stempelsonnenchallenge had je Freie Themenwahl. Dan ziet creatie er als volgt uit, kijk uit naar een reactie en zal ze graag lezen......

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

* Bazzill Basics Cardstock--bruin.
* Papicolor Anjerwit no 03.
* Dp-- Paper Bloc Eline's Huis--Roses are Red(MD).
* Magnolia stempel Tilda.
* Copics.
* Double Dies(Boekenvoordeel).
* Spelbinder Shapeabilities S5-112.
* Olba snijmal--OL 028.
* Sirius Multipad inktblokje--bruin/blauw/groen.
* Border Dies B126(Cheery Lynn Design).
* Vlinder ponsje.
* Glossy Stickers van Hobby Fun.
* Splitpen(Xenos).

18 opmerkingen:

  1. Super ,super, super prachtige creatie Bea, heel apart je hebt Tilda mooi gekleurd ik vind het weer een plaatje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein klasse Werk. Toll gemacht.

    Danke für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bea,
    Wat een PRACHTIGE "wandel"kaart ☺☺☺. Wel even oppassen dat Tilda niet van je kaartje afwandelt.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo bea,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    En wat leuk verzonnen zo aan de wandel met die lieve Magnolia.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Bea,
    Wat een prachtig kaartje! Men zou zo aan de wandel gaan als je het ziet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje weer Bea, leuk zo dat modelletje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje en wat leuk van vorm, weer eens heel iets anders, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat schitterend gemaakt Bea, ik vind het heel mooi. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bea, ik vind je kaart erg mooi geworden!
    Ook lekker weer om te wandelen.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een aparte vorm van deze kaart. Ook de stemkaart vind ik prachtig. Het heet geloof ik anders, maar ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Wij waren met vakantie en heb even een rondje bij je gemaakt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wunderschön.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei der Stempelsonnenchallenge.
    LG Stine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan Bea en de vorm is erg apart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model, Bea, en een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen bij ons bij IAMC. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt!! Leuk model en die grasrand vind ik erg gaaf!!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww wunderschön.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.

    BeantwoordenVerwijderen