vrijdag 13 juli 2012

FELICITATIES...........



Hallo bloggers en nieuwe volgers Marianne en Anita. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben, hoop dat je misschien zo ook nog leuke ideeën opdoet. Dan nu mijn kaart die ik er vandaag opzet, deze doet mee aan de challenge bij DML waar een schets gegeven werd en bij Stempelträume waar als opdracht Blumen werd gegeven. Op deze kaart heb ik mijn magnolia stempel van Tilda met een wilgentak gebruikt die ik bij challenge #32 had gewonnen. Kijk weer uit naar je reactie, ik zal ze zoals altijd met veel plezier lezen......

Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Bazzill Basics Cardstock--Saguaro.
* DP--Kartonblok Action.
* Magnolia Stempel Tilda met wilgentak.
* MFD 005--NS.
* Creatable Lr 154--MD.
* Olbatang--klein bloemetje(Q006).
* Stukje raffia, papieren kleedje.
* Groene kraaltjes,perlenpen(groen).
* Strikje van een stukje kant met splitpennetje.
* Stiksel zelf erop geborduurd.
* Tekst op label via PC.

12 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, mam!! Leuke kleuren en papier!!!
    Tot morgen!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige kaart weer Bea het papier de stempel de bloemetjes ,het past allemaal heel goed bij elkaar en veel plezier morgen bij Elise groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een leuke vrolijke kaart met supermooi papier!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie vrolijke kaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi!!
    prachtige kleuren, die bloemen franje vind ik heel mooi erbij passen en ook nog met kraaltjes erin. schitterend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super fris kaartje. Ik vind hem mooi! Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bea, wat een schat van een Magnolia kaart heb je gemaakt..
    Mooi ingekleurd ook, bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.

    Het is hier nog steeds erg warm rond de 35°C...dus het is zwetend kaartjes maken..

    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem weer beeldschoon Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bea,
    Wat een mooie kaart, je ziet dat je er aandacht aan hebt besteed, zelfs achter de naaimachine gezeten of met de hand!!! Onze sketch heb je heel goed verwerkt. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Bea,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi dat groen en rood. Meestal denk je dan aan kerstkleuren, maar het is je goed gelukt om er een mooi vrolijk kaartje van te maken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen