woensdag 4 juli 2012

EEN BABYKAART.........


Hallo allemaal,daar ben ik weer. Allereerst wil ik iedereen die een kijkje of een reactie achtergelaten heeft op mijn blog tijdens mijn vakantie hartelijk bedanken. Ook aan mijn nieuwe volgster Angela een hartelijk welkom, ik hoop dat je wat ideeën en inspiratie op mijn blog kunt vinden. Dit wordt mijn eerste kaart na mijn vakantie en verjaardagen van schoonzoon en kleinzoon. Het was weer moeilijk op gang komen, in de vakantie had ik wel wat borduurwerk meegenomen en dit borduurpatroon geborduurd niet wetende dat ik het al zo gauw kon gaan gebruiken. De vriendin van mijn jongste dochter heeft onlangs een zoon gekregen en daar is deze kaart dan voor. Deze kaart doet mee aan de challenge bij Webshop Anmacreatief waar een babykaart gevraagd werd. Kijk uit naar je reactie en zal ze met veel plezier weer gaan lezen........


Voor deze babykaart heb ik het volgende gebruikt:

Papicolour cardstock no 29804-azuurblauw.
Papicolour dessinpapier- scrapbook Fantasia ruit.
Wit cardstock(linnen motief).
Borduurpatroon Ann's Paper Art(a219-HJ24).
Borduurgaren DMC.
Wit haakgaren(merk niet bekend).
3D plaatje Interlitho de Cologne(al een oud plaatje).
Prikpen, Kleurpotloden van Derwent.
Double Dies(Boekenvoordeel-417109).
Tekst binnenin kaart gemaakt op PC.
Gehaakt randje zelf gemaakt.
Enkele sticker plaatjes.

14 opmerkingen:

  1. Hallo Bea, fijne vakantie gehad? Je had zeker een vooruitziende blik dat je dit lieve kaartje al klaarliggen, heel leuk, veel succes met de challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent in blogland Bea, ik heb je echt gemist met al je mooie kaarten die je ons laat zien.Deze kaart is ook weer prachtig en jij hebt ook al zo'n mooi randje gehaakt.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart bea, super leuk met die babyfles erlangs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een prachtige kaart Bea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is super lief. Dat borduurpatroontje blijft zo'n liefje. Wat ik vooral leuk vind is het gehaakte randje, dat vind ik er echt heel leuk uitzien en ga ik zeker onthouden ;-)

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je boft het is hier stralend weer.
    Een goed begin weer zo na de vakantie.
    Knap dat borduurwerk.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JE kaart is superlief! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Fijn dat je weer terug bent en we je kaarten weer kunnen bewonderen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Mooi geborduurd en leuk afgewerkt met dat gehaakte randje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig babykaartje heb je gemaakt en wat een lief randje heb je om de kaart geborduurd.
    Ik neem meestal ook borduurwerk mee op vakantie
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug Bea, en je kaart is weer prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind em heel erg mooi geworden, mam!!! Veel plezier vanmiddag!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje en wat een leuk borduurpatroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geborduurd Bea, dit maakt het kaartje af!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie babykaart! Prachtig borduurwerk...
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen