zaterdag 11 november 2023

KERSTKAART NR.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik deze kerstkaart welke ik gemaakt heb n.a.v een voorbeeld bij #Mutsencluppie. Er zouden aan de binnenkant nog luxaflex raampjes komen maar deze zijn mislukt. Omdat ik deze kaart toch niet wilde weggooien is deze dus zo geworden. Op wit cardstock heb ik DP Let it snow van Studio Light(SL-LIS-PS08) gebruikt. De plaatjes komen ook allen uit dit DP. De randjes zijn bewerkt met oxide distressinkt salvaged patina. Deze kerstkaart gesloten met een strikje van wit Band.

Deze kerstkaart doet mee bij:



Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


4 opmerkingen:

  1. Beautiful card and papers.love the fold.Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerstkaart Bea, ook de binnenkant is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kerstkaart met dit gave papier Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dat je mijn dag hebt verrijkt met je uitstekende blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen