donderdag 16 november 2023

KERSTKAART IN PAARSE TINTEN.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik een kerstkaart in paarse kleuren. Dezekerstkaart ligt al een poosje klaar en is gemaakt n.a.v een you tube filmpje bij #Mutsencluppie(2 oktober 2023). Hiervoor nam ik wit cardstock en DP Craft Emotions PP Purple Holidays. Randjes afgewerkt met distressinkt shaded lilac. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Nog wat paarse rhinestones en een paars organza strikje en deze kerstkaart is ook klaar. 


Deze kerstkaart doet mee bij:


Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


8 opmerkingen:

  1. Oh, die is leuk geworden in deze prachtige kleuren. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart in een mooi model en gemaakt met heel mooi dessin-papier Bea. Het leuke plaatje past er perfect bij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke model, leuk dp en een leuk plaatje heb je gebruikt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart !!!
    Mooi DP ook !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super mooie kaart Bea met dit gave model

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart in paarstinten, Bea!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om te lezen! Je bericht is zowel inzichtelijk als goed gemaakt. Ik waardeer het dat je je waardevolle perspectief deelt.

    BeantwoordenVerwijderen