maandag 24 juli 2023

KAART MET LABELS VOOR......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Deze keer plaats ik een kaart die ik in elkaar gefreubeld heb voor een vroegere collega die nu na 46 jaar met pensioen gaat. Deze gemaakt met het voorbeeld van de live #43 bij #Mutsencluppie. Op groen cardstock  DP geplakt van Vintage Soul Noor Design(oudje). Alle randjes beinkt met distressinkt cracked pistache. Deze creatie afgewerkt met stukjes kant, hoekjespons/billenpons, glitter, diamondpainting steentjes, letterstanssen, foam Leane creatief, sisal, bloemetje uit voorraaddoos en teksten gevonden op internet.




Deze creatie doet mee bij:

Wat leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en gaaf model Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt en wat een leuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty and nice card :)
    Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create and sorry I am late with commenting <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi Bea het is een verjaardags kaart en geen kerstkaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful - really pretty papers and design and a great fold too.

    Thanks for joining us at the Creative Moments Challenge Blog.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen