maandag 3 juli 2023

FIJNE DAG VOOR....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. We zijn al weer over de helft van dit jaar en er is op het blog van  Cheerful Sketches een nieuwe challenge begonnen.  Mijn bijdrage heb ik gemaakt met een digistempeltje van onze sponsor TPS. Voor dit kaartje nam ik zacht geel cardstock en DP Don&Daisy PK 9107(al oud). De randjes geinkt met distressinkt cracked pistachio. Het stempeltje ingekleurd met mijn copic markers. Dit kaartje afgewerkt met een ronde stans (Aktion), rondje (Sissix)met tekst, wat glitter en diamondpainting steentjes.


Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, vind het erg leuk om je berichtje te mogen lezen.



3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje heb je gemaakt met de leuke digi én sketch,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, dat jij de 4kantjes op dp hebt geplakt.
    Zo krijg je weer een hele andere kaart.
    Ik heb deze digi ook gebruikt, leuk is die hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele lieve en hele leuke kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen