donderdag 2 juli 2020

EEN FIJNE DAG EN GROETJES GEWENST....


Hallo knuteselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Er is al weer een nieuwe maand begonnen en dus ook een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches. Met een digistempeltje van één van onze sponsoren ThePaperNestDolls en een leuke sketch heb ik de volgende kaart gemaakt. Op wit cardstock heb ik DP van Studio Light(PPJMA03) gebruikt. Het stempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Dw randjes zijn met distressinkt victorian velvet bewerkt. Deze kaart afgewerkt met enkele knoopjes, bloemetjes uit voorraad en NUVO crystal drops autumn red.


Deze kaart doet mee bij:

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en superleuke kaart met deze sketch, leuke digi heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is super cute, love the papers!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hope to see you again!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen