maandag 6 juli 2020

CRISCROSKAART IN VINTAGE...


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Een tijdje geleden kwam ik een voorbeeld tegen van een criscroskaart en deze ben ik dus ook gaan maken. Voor deze criscroskaart nam ik kraft, wit cardstock en DP Jenine'sMindfulArt collection(PPJMA02). De randjes geinkt met distressinkt vintage photo. Het plaatje heb ik gewonnen en op een stans van de Action verwerkt. De randstans is van Joy(6002/`1142) evenals de hoekstansen. Deze criscroskaart afgewerkt met knoopparels, stans blaadje, diamondpainting steentjes, bloemen en enkele strikjes. De tekst is een stans van Craft Emotions.


Deze criscroskaart doet mee bij:
** Scrapping4funchallenges
** Kreativetantenchallenge

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vintage kaart in een heel model model
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuk model en wat heb je de kaart mooi afgewerkt Bea! Zo'n criss cross is ook één van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card but our challenge at Craft rocket is for Men/Boys so hope you will enter with another card
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wonderful card, the details are amazing. Thank you for playing along with us at Scrapping4funchallenges- Candi DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschöne Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful vintage birthday card!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great vintage card. Love it!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#07 – Tools}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#43 - Fruits}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#43 – special forms of cards}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje Bea.
    Ik zou zo'n romantisch kaartje niet zo snel naar een man sturen, maar ik weet natuurlijk niet ie je in je hoofd had bij het maken van dit kaartje...
    Dankjewel voor je deelname bij onze mannenkaartchallenge.
    Nancy DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen