vrijdag 24 april 2020

FELICITATIEKAART VOOR.......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik een kaart op mijn blog die gemaakt heb voor de facebookchallenge bij Dutchdoobadoo. Thema is maak een creatie met het stencil 470.713.769. Voor deze kaart heb ik wit cardstock en DP van Studio Light(PPSL49) genomen. De randjes bewerkt met vintage photo distressinkt. Het bloemenplaatje is van Syta van Gelderen(180129). De stansen zijn van Joy Crafts(6002/1466 en 6002/0700). Verder nog glittersteentjes(CraftSensations), houten cijfers bewerkt met gesso, wit cord, hoekstans van Joy, bloemenplaatje snoesje MD (binnenkant kaart), bloemistenlint(bloemetjes) meeldraden en een tekst gemaakt op PC.


Deze felicitatiekaart doet mee bij:
** DDBDfacebookchallenge
** SytavanGelderenfacebookgroep
** KICfacebookchallenge
** Scrapping4funchallenge
** Ally'sangelschallenge
** Creativesketchichallenge
** Mijnhobbyhonkchallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Bea!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige felicitatie kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie mal, de kleuren zijn supermooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart Bea!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie uitvoering van dit leuke model gemaakt Bea! Het papier is ook zo mooi hè, ik heb hier ook nog wat velletjes van. Je hebt de kaart ook leuk afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Your card is spectacularly beautiful!!! This is such a delightful garden scene on a card! Thanks for participating in the S4fC challenge for this fortnight!--Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen