dinsdag 28 april 2020

BORDUURKAARTEN VOOR.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Met het mooie weer van de laatste tijd heb ik buiten leker in de zon deze 2 borduurkaartjes gemaakt. Bij de challenge van het Steelsteekjeborduurkaartblogchallenge werden 2 kaarten gevraagd met het zelfde borduurpatroon. Voor mijn kaartjes heb ik een patroon gebruikt van Betty de Groote-Scheven uit HJ 77. Het borduurgaren komt uit mijn voorraad. Het DP is van Studio Light(PPSL 50+70). Heb de kaartjes afgewerkt met een 3D plaatje welke ik ook al heel lang heb. Deze zijn gelakt met sintex quilosa lak. De kaartjes afgewerkt met houten vogeltjes, pailletjes, diamond painting steentjes, bloemengaas en een strikje van cord.


Deze kaartjes doen mee bij:

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie met hetzelfde patroon en toch heel anders,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi geborduurd en hele leuke kaarten Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurde kaarten!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Bea!
    Prachtige borduurtjes erop, en mooi matchend met de achtergrond en plaatje.
    Leuk om te zien dat de borduurtjes eens anders op een kaart verwerkt worden.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 22!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen