zaterdag 3 september 2011

Stoer kereltje...




Hallo bloggers en volgers, deze keer een kaart voor challenge 14 van het Dutch Magnolia Lovers. Er werd een kaart gevraagd met lint en kant en natuurlijk met een magnoliastempel. Ik heb er een Edwin stempel opgemaakt. Het  voorbeeld van de kaart heb ik uit HJ 78 gehaald, alleen heb ik er mijn eigen draai aangegeven. Heb ook maar eens weer voor blauw cardstock gekozen, want dat past goed bij een jongenskaart. Het dessinpapier wat ik gebruikt heb had ik nog liggen. Aan het ene stuk dessinpapier heb ik een rand geponst en aan het andere heb ik een stukje kant met daardoor heen een lint geregen, gefreubeld. Op het dessinpapier zitten 2 creatables(MD en een Spelbinder). Op de Spelbinder is een Edwin stempel afgedrukt welke ik ingekleurd heb met  de aquqmarkers. Er nog enkele bloemen op gemaakt die ik bewerkt heb met stickles. Er ook nog een labeltje met een stoere tekst op gezet en dan is dit mijn kaart geworden voor het DML.......








Kijk weer uit naar je reactie,laat ze gerust achter.

8 opmerkingen:

  1. Wauw echt mooi geworden!! De kleur is super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea, je kaart is weer prachtig geworden.

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd bea, heel leuk en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bea,
    Wat een prachtige kaart!
    Heel erg leuk dat je meedoet met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    een schattige kaart en erg mooi ook die blauwe glimmende bloem!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super mooi ! Prachtig in het blauw en het stoere kereltje is mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bea,

    Wat een mooie blauw kaart heb je gemaakt !!
    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groejtes Janet

    BeantwoordenVerwijderen