woensdag 14 september 2011

Pennen/cadeaudoosje.....


Voor de uitdaging van Duo Challenge had ik het PDF patroon aangevraagd en dus ben ik daar mee aan de slag gegaan. Het is een patroon van een pennendoosje maar je kunt er eigenlijk van alles meedoen. Ik heb het enkele keren over gedaan omdat het steeds niet naar mijn zin was. Voor dit doosje heb ik rood cardstock gebruikt en het dessinpapier is van Marianne Design, kerstdessin van vorig jaar. Aan het doosje heb ik een rand van kant gemaakt, ik heb er een groen lintje doorheen geregen. Langs de onderkant heb ik met een creatable van MD een randje gemaakt welke ik ook nog bewerkt heb met goudkleurig glitterlijm. Op deze rand met de perlenpen nog rode pareltjes gezet. Boven op het deksel zitten 2 kerstrozen gemaakt met de Slice Elite, waaronder nog enkele takjes. Ook deze zijn bewerkt met glitterlijm en het hartje is van meeldraden. Ik heb er nog een handvat aangemaakt. De randen hiervan zijn met een pons gemaakt en ik heb het met een splitpen aan het deksel bevestigd. De zijkanten van het doosje heb ik nog versierd met bloemen en aan de voorkant nog wat hulsttakjes met rode besjes. Verder heb ik er nog een labeltje aangemaakt met een vrolijke kerstpostbode erop. Zo ziet mijn doosje eruit.......






Ik kijk uit naar je reactie, ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doosje! Die zal met Kerst mooi te pronken staan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je doosje er super leuk uitzien, heel mooi gemaakt. Ik ben ook bezig met dit doosje maar het is nog steeds niet naar mijn zin.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een leuk en mooi doosje en prachtige kaart en veel succes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt! Mooi in de kerstsfeer! Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen