zaterdag 14 oktober 2023

SKETCHKAART VOOR.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer half oktober en dus tijd voor mijn bijdrage aan de challenge bij Cheerful Sketches.  Met een leuk digistempeltje van één van onze sponsoren Colour of Love heb ik deze kaart gemaakt. Hiervoor nam ik rose cardstock en DP Good Old Days paper bloc. De randjes bewerkt met distressinkt cracked pistache. Het digistempeltje in gekleurd met de Derwent Procolour kleurpotloden. Deze kaart afgewerkt met enkele rhinestones pretty in Pink, 3 bloemetjes en garen voor de versiering. 


Deze kaart doet mee bij:

 Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om je berichtje te mogen lezen.


4 opmerkingen:

  1. wat een heel lief mooi kaartje Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, de digi is prachtig ingekleurd en je hebt er het perfecte papier bij gecombineerd.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches Challange Blog!

      Verwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch, je hebt de digi weer super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen