zaterdag 21 oktober 2023

HERINNERINGSKAART VOOR......



Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Het is weer tijd om mijn herinneringskartje voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Deze keer is de sponsor LeAnnsworld 101 en met dit stempeltje van hen heb ik deze sketchkaart gemaakt. Hiervoor heb ik zacht groen cardstock genomen en DP My Botanic Garden. De randjes geinkt met distressinkt Vintage Photo. Het digistempeltje ingekleurd met de copic markers. Verder nog met een vlindertje, 3 bloemetjes met een pareltje en wat zacht groen haakgaren dit kaartje afgewerkt.

Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


3 opmerkingen:

  1. een hele mooie lieve kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Bea, mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je met deze leuke sketch weer een supermooie kaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen