maandag 6 april 2020

WASHITAPEKAART...


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik een kaart voor HobbyVisionCrewchallenge die als thema heeft gebruik washi tape. Heb al heel lang wat rolletjes maar nog nooit gebruikt, dus deze komen nu goed van pas. Voor mijn kaart heb ik een stans van Craft Emotions gebruikt.  Eén onderdeel heb ik met verschillende distressinkten bewerkt en op een andere de washitape gebruikt. De bloem heb ik ook nog uit washitape gestanst. Deze kaart nog afgewerkt met wat meeldraden(verschillende kleurtjes), een klein stukje lint, een knoopparel en een mooie clearstamp met knuffeltekst van Anna Gretha design.


Dit kaartje doet mee bij:
** Craftyfriendschallengeblogchallenge
** KnutselenKadootjeschallenge
** Craftyfriendschallengeblogchallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijnblog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Bea, wat is de bloem uit washi tape mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Bea.
    Kijk eens op Carlin's Kaartenparadijs 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello… Thanks for joining our challenge with your lovely Easter card… Please join us again next time at Crafty Friends. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Bea, leuk hoe je de tape verwerkt hebt op je paasei. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen