dinsdag 21 april 2020

HERINNERINGSKAARTJE VOOR....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Het is al weer tijd om een herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Met een digistempeltje die we van onze sponsor All Dressed Up mogen gebruiken heb ik dit kaartje gemaakt. Voor dit kaartje heb ik kraft en DP Studio Light Lovely Moments(PPLM123) gebruikt. De randjes geinkt met distressinkt vintage photo. Het stempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Dit kaartje afgewerkt met bloemetjes uit voorraadbak, een vlindertje van Joy, enkele diamondpainting steentjes en 2 rijstekraaltjes. Bij het langs gaan van mijn blogpost zag ik dat ik de bloghop van maart bij Joy Crafts mocht winnen, hoe leuk is dat.


Dit kaartje doet mee bij:
** Ally'sangelschallenge
** CCCdigicreationschallenge
** Craftyfriendschallenge
** Disdigistampschallenge
** Lovetoscrapchallenge
** LeAnn'sWorld101challenge
** Polkadoodlescraftchallenge
** stamps&fun=CREATIVITYchallenge
** Sheepskydesignchallenge

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



8 opmerkingen:

  1. ach wat een schatje Bea een hele mooie kaart en image
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de schattige digi en de leuke sketch,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice card! Thanks for joining us at the Ally's Angels challenge. Good Luck!
    DT Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello... Thanks for entering your lovely card into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. REally cute image and love all the layers.Thank you for joining us at CCC Digi Creations
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really cute! Love the paper and the Colors. Thanks for joining us at S+F=C.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Crafting is a great way to 'lose yourself' for a while during these distressing times, the card you've made is beautiful. That's such a pretty image, coloured beautifully. Thanks for entering your wonderful creation at Love To Scrap Challenge.
    Irena DT

    BeantwoordenVerwijderen