zaterdag 21 oktober 2017

HERINNERINGSKAARTJE VOOR.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het loopt al weer naar het eind van de maand en dus weer hoogste tijd om mijn herinneringskaartje van de maand oktober bij de challenge van Cheerful Sketches te plaatsen. Eén van onze sponsoren is Dr Digi en met een stempeltje van hen heb ik mijn kaartje gemaakt. Voor dit kaartje heb ik  wit cardstock en DP Winterfun van PMPP10012 gebruikt. Het digistempeltje heb ik ingekleurd met mijn copics. De randjes zijn bewerkt met distress inkt old paper. De stans sneeuwvlok/ijskristal is van Joy, gestanst uit glitterpapier. Voor de afwerking heb ik nog fun flock van Stampendous en pareltjes van Nellie Snellen gebruikt. We hebben al heel veel mooie inzendingen ontvangen maar er kunnen er natuurlijk nog wel meer bij, je kunt nog meedoen tot en met 28 oktober.


Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Bea,
    Leuke digi en ook de sketch is weer heel leuk,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt met deze sketch Bea, en toevallig weer met dezelfde stempel als die ik gebruikt heb

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Bea,
    es sind wieder so wunderschöne Karten entstanden in den letzten Tagen. Ich bin begeistert von deinen Werken. Wie immer jedes Werk ein Hingucker. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen